Alla inlägg den 27 november 2011

Av Anso - 27 november 2011 21:25

Idag har jag gjort mitt sista prov på Tävlingsledare utbildningen!

Uppe i ottan och iväg till Kristinehamn.

Var där kl nio och hade blivit lottad nr 11.

10 elit program gicks igenom innan det var min tur!

LÅÅÅNG väntan blev det ialla fall.

Blåst och regn hela förmiddagen men alla var tappra och gjorde sina program med lyckade resultat.

Jag fick göra mitt prov tillslut och var skit nervös!

Men det gick vägen och jag klarade det!   

Så nu är jag certifierad Tävlingsledare!

Vi är den första "kullen" som gått den här nya tävlingsledare utbildingen.

Känns lite skoj att vi är de första färdiga Tävlingsledarna!

 

Nu är jag iaf klar och det känns jäkligt gött!!!!

 

 

Class of 2011 Hela goa glada gänget!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards