Alla inlägg under augusti 2013

Av Anso - 11 augusti 2013 13:01

 Då var denna sommarens semester snart till ända, till veckan börjar allvaret igen men jag käner att jag kommer tillbaka till jobbet med helt ny energi!  

Jag jobbar inte så många pass till veckan och är sen ledig en vecka till som var planerad för en tur men nu är det ändrat, det får nog bli en tur ändå men åt ett annat håll.

Det är väl det som får avsluta min sommar tillsammans med Snowstorm och Noice Forever i parken den 31:a, ser sjukt mycket fram emot det!   




Semestern blev inte riktigt som planerat, jag tog ett beslut och valde i början av semestern att bryta mitt förhållande och gå min egen väg... 




Semestern blev trots allt riktigt bra ändå trots en väldigt tung start på den och energinivån är fylld till bredden då jag valt att ta igen massor av förlorad tid med mina underbara vänner!

Jag är lyckligt lottad som har såna fina vänner, vad ghorde jag utan er?   




Hundträningen har inte kommit upp i samma nivå som för något år sen men det är på gång och suget efter lydnaden blir större och större för varje dag som går så nu finns planer för Catla i höst och vinter! Äntligen kan man säga.

Vi har även tagit upp vallningen igen, så himla kul och nu när jag vallar med henne mer kontinuerligt så ser man även framsteg och kan utveckla saker om än det är smått!





Jag bjuder på några bilder, de säger mer än tusen ord... varsågoda!






Fantastiska sommarkvällar!

 

Underbara dagar hos Annika Nilwert!  

Auktioner med bästa familjen!   

 

Lite party med knäpp 1 och knäpp 2   

 

Fina dagar vid vattnet!


 

Catla älskar Nattiz! 

Hundträningar! 

 

Massa mys med Sofie och Wille!

   

Grillat med party!

Lite dricka..   


 

Räkmacka! 

Massa kafferep!

   

 

Släktbesök!

       

Spelkvällar!

Ja....    

Några fantastiska dagar i Stockholm!  

   

Massa bad! 

Vallning!


 

Goggomannen kollar och okejad av Marika!

   

Kulturdag i Alster med Bio påå kvällen! 

Och jag har sprungit EN MIL!!  

   

Ovido - Quiz & Flashcards