Alla inlägg under juni 2014

Av Anso - 27 juni 2014 13:38

Kan den sorgligaste tiden i ditt liv även vara en av de mest lyckliga?

Senaste månaden har verkligen varit turbulent känslomässigt..

Jag har förlorat mina två pojkar med 24 dagars mellanrum, jag håller på att gå sönder av sorg... samtidigt har någon kommit in i mitt liv,  totalt vänt upp och ner på hela min värld och får mig mitt i allt att må så himla bra...

 

Tack underbara Madde som funnits vid min sida hela tiden, ord finns inte att beskriva hur mycket det betyder..❤️

 

   

Av Anso - 5 juni 2014 11:24

Älskade T, min hjälte, mitt hjärta, mitt liv.. dagen jag fruktat för i flera år har nu kommit, dagen då du fick somna in och för alltid får vila dina gamla ben.

På din alldeles egna födelsedag...

I 19 år har det varit du och jag, varje dag, varje sekund har du funnits där.

Du har fått mig att skratta, fått mig att bli vansinnig, burit mina tårar i din päls, tröstat, stöttat men framförallt har du gett mig gränslös kälek.

Vi har gjort så mycket du och jag min vän, vi har flyttat, rest och vart jag än har varit så har du varit där, precis vid min sida.

Det gör så ont att inte kunna krama ditt stora trygga huvud mer och inte kunna ttta in i dina kloka ögon som alltid berättade för mig att allt kommer att bli bra.. Att inte få borsta din päls mer och svära över att du fällde och det var hår överallt.

Jag minns det som igår den dagen du kom in i mitt liv, en skithäst var vad du var, bänglig ovh jävlig med tusen olika olater. Stod på bakbenen, anföll och höll på att dola runt och jag grinade ch tänkte att vad fasen är det jag har köpt för nån gris häst.. men det blev ordning på det med tillslut men ända till den dagen du dog så hade du ett uns av jäkelskap i ögonen, ett jäkelskap som blev till något jag uppskattade.

Vi växte ihop du och jag tillslut och du blev det viktigaste i mitt liv.

Min terapeut, min livlina i mitt liv genom sorger och bedrövelser.. vem ska nu hjäpa mig genom allt du gjort?

Vad är jag utan dig min fina Goggoman???

Sorgen är tung och en del av mig är borta men mitt i allt detta så känner jag mig ändå lugn, det känns som du fortfarande finns här hos mig och föralltid i mitt hjärta!


Jag ser tillbaka på våra år ihop med glädje och är oerhört tacksam över att fått haft dig i mitt liv.

Jag måste gå själv nu men bär dig för evigt i mitt minne och i mitt hjärta...



Hej då min vän... eller på återseende.. för vi ses igen i evigheten... Jag  kommer alltid att älska dig!


   


Ovido - Quiz & Flashcards