Alla inlägg den 22 november 2011

Av Anso - 22 november 2011 16:42

Låtar för mig innebär mycket minnen, jag skapar väldigt ofta och lätt minnen till låtar... både på gott och ont.. Ofta men inte alltid, så betyder texten en hel del..

Denna ger mig ett minne från en tid i mitt förflutna, och Ilona.. jag tänker osökt på dig så fort jag hör vilken ainbusk låt som helst!   


Av Anso - 22 november 2011 15:54

Idag och häromdagen har jag lyckats med att ha tid för lite vänner.  

Kaffe har intagits och massa "ta igen" prat har det blivit!

Nu för tiden blir det ju inte att man träffar sina vänner som förr, vilket är helt normalt men när man väl träffar dem så känner jag verkligen vad jag saknar dem!   

Ibland är det hårt att bli vuxen och alla skaffar eget liv   




Teddie har fått en ridtur på morgonen.. JÖSSES vilken päls han har!!!

Det är varmt åt honom nu när vinterns start är så mild och han har förberett sig väl med sin enorma vinter dräkt!

På Måndag ska jag eventuellt rida med en tjej som har blivit medryttare på en häst i grann stallet.

Ska bli skoj att rida med någon och jag vet att Goggomannen kommer att uppskatta det han med!   

 



Idag äntligen har jag kommit ut i skogen på promenad när det var ljust, rider ju oftast på fm och då är det ju ljust men idag tog jag en låååång promenad! Underbart!

Skriver som en FB kamrat skrev.. ett par timmar i skogen kan liknas med en hel helg på SPA.   

Rensar tankar och samlar energi!  

 

 

Detta var egentligen ett ganska ointressant bladder inlägg men det blev ett inlägg iaf!

Tänkte att det kanske kunde vara trevlig med ett inlägg utan träning för en gångs skull!  

 

 

 

Idag känner jag mig lite som Janus...

 






Ovido - Quiz & Flashcards