Alla inlägg den 13 november 2011

Av Anso - 13 november 2011 15:02

Idag var det dags för Tävlinsledare Utbildningens teoretiska prov.

Det kändes bra och jag tyckte att frågorna var relativt  lätta... nästan så att jag tror att det är en hake någosnatans..

Svar från SBK i veckan.. spännande.

Den 27nov ska det praktiska provet göras, om jag har klarat det teoretiska vill säga, sen är jag förhoppningsvis klar!

 



Passade på att träna när jag var på Klubben i Kristinehamn.

En glad Catla, alltid lika positiv och moriverad! Älskade hund!   

 

Hade ingen plan för träning idag så vi gjorde lite av varje!

 

Catla är skendräktig PLUS att hon har varit hos mamma i tre dagar och troligen ätit massa gott... hon är TJOCK!!!   

Hoppas att det är hormoner också som gör sitt till till späcket hon har runt magen, juvren är fyllda iaf.

Det borde dock snart vara över!

Fys, fys, fys!!!

 

 

 

Jag har köpt medel med tuppkam, glucosamin och lite annat smått och gott till Loviz, o nåt till Catla för muskler och sånt samt att de får B-Vit.

Så nu ska de prepareras för allt   

 

 

 

Varit ute på vift i tre dagar.

Åkt på gay kryssningen med några kamrater!

Sjukt roligt men så är det ju som det är när man är ute och far... sömnen blir ju nästan obefintlig och drickat blir ju lite mer än man behöver kanske   

Men skoj var det, har ju iaf fått berätta för Lili i Lili och Sussie hur snygg hon är så nu vet hon det   Hon blev glad iaf.  

Hela bonde söker fru gänget var där också.. ja, flatorna alltså men det gick inte att pressa ur dem någon info om hur det gick inte...

 

 

 

Nu ska jag ta min slitna kropp,  min proppfulla hjärna samt mina älskade hundar på en tur i skogen och leta efter ett facit till livet eller iaf försöka hitta ett svar på vilken väg man ska ta när man står vid ett vägskäl...

Brukar väl inte vara jätte gnällig men just precis nu är det inte roligt att vara Anso...

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards