Alla inlägg den 19 november 2011

Av Anso - 19 november 2011 19:42

Ett moment som jag inte lagt ner någon tid alls på, på ett bra tag är vittringen!

I trean är ju pinnarna vittrings fria och i eliten har alla vittringarna vittring från annan person.

Idag fick Catla göra en elit vittring för första gången.

Det verkar som att jag har grundtränat henne väl inför treans vittring för det var inga problem alls för henne att söka av alla fint och ta den rätta!   

Känns väldigt skönt!

Bra inomhus träning när det är mörkt och sent   


Helgen består av jobb, jobb och så lite jobb!


Nästa vecka är full proppad med saker att göra.. pust!


Jag har fått svar på mitt teoretiska prov på Tävlings ledare utbildingen och jag har klarat det!!   

Nu återstår det praktiska provet och det skall göras på söndag...

Klarar jag det så är jag färdig Tävlingsledare sen!   

 

 

Nu, Så mycket bättre!   

Trevlig helg!

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards