Alla inlägg under oktober 2012

Av Anso - 2 oktober 2012 09:35

Här har det inte skrivits många rader på väldigt länge!    


Det har hänt otroligt mycket och blogg lusten har inte funnits.

Det har varit en turbulent tid på i stort sett alla plan, mer på något, i mitt liv och det har varit en otroligt stor psykisk press, nu känner jag dock att jag börjar gå på vägen upp ur allt!

Känner mig lite levande igen och mitt riktiga jag, som jag tyvärr tappat bort, börjar ge sig till känna och det är en underbar känsla!    

I´ll be back   

Hösten skall ha fokus på mig själv, att ha skoj och göra saker jag mår bra av!

Mina vänner har varit ovärdeliga för mig och utan dem hade det nog varit mycket mera tung rott med saker och ting!

Älskar er!   






Jag skall börja som timma på ett nytt jobb också inne i Karlstad, det ska bli jätte kul!   






Catla har tagit sitt Lydnadschampionat!   

Det togs i Tingsryd när jag var nere hos min bror i somras på en veckas semester!

Efter det har vi bara tränat, vi behöver få upp tempo och tryck och då spec i tävlings situation.

Träningsmotivationen har varit riktigt låg i sommar och jag har inte haft ork att göra upp en vettig träningsplan ens då tyvärr fokus varit på annat i mitt liv.

Nu däremot har jag fått en liten kick och gjort en träningsplan som känns riktigt bra och som jag också tror att i förlängningen kommer att ge det resultat jag önskar.

Vi tävlar igen den 20/10 på hemma klubben, den tävlingen har jag som mål att ha en bra attityd och att tempot har blivit bättre i tävlings situation    








Loviz har varit otroligt pigg men fick ett bakslag när väderomslaget kom och blev riktigt dålig i ett par dagar.

Smärtlindring och vila blev det för henne, nu är hon pigg igen, riktigt pigg och det är jätte skönt att se!   







Teddie har blivit äldre och det har märkts i sommar när det varit armt, han är en vinter häst, helt klart.

Han mår som bäst när det är kallt!








Liam mår som vanligt, lite mycket ensam dock men han går ju till grannarna, det är bra!








Får se om det blir tätare uppdateringar här eller inte, det återstår att se!   











"Det är bara du själv som väljer och vet hur du vill att ditt liv skall vara, nöj dig inte med mindre"









Idag fyller min "lilla" Catla 3 år!!  

Vart tar tiden vägen???


 

Ovido - Quiz & Flashcards