Direktlänk till inlägg 9 april 2014

En liten blogg på nattkröken.

Av Anso - 9 april 2014 23:40

Det var lite väl längesen det uppdaterades här ser jag.   

Då är det väl dags nu då, inte för att jag kan lova att det blir tätare framöver men men vet ju aldrig   

Det har hänt en hel del sen sist, så mycket kan jag iaf sammanfatta det.

Jag mår oförskämt bra och ser ju att vissa val varit mer än rätt. 

Livet rullar på och bra saker händer hela tiden.

Har verkligen världens bästa vänner och familj.

En människa sitter något närmare  hjärtat, ibland får man vänta på sin själsfrände om man ens finner den, jag kanske hade tur?!


Catla skall ut på tävlingsbanorna i år!

Hon skall även göra ett MH i Kil den 26 april så kanske hon kommer att startas i en appell i framtiden också. Vi får se.

Jag har skaffat ett extra jobb på Centralsjukhuset, superkul att gör något annat vid sidan av Kortis samt att det genererar i en extra slant. 


Det kommer att bli en utomlandsresa i år, ska bli otroligt skönt att komma iväg och bara vara en stund. 

Gaynight om Galaxy åker vi med i maj också, förra resan var jättekul och är helt övertygad om att denna kommer bli i samma kaliber.





Det får bli lite av en bild blogg denna gång   

Varsågoda!



Djuren mår prima, alla fyra.   

             

Jag har bytt mitt kök, inte riktigt klart än men nästan   

Nästa projekt är fasaden som skall bli mörkgrå bara det kommer lite värme ute!

       

Haft hjälp bitvis av mina fina vänner och syster Lisa!  

       

Har kommit igång ordentligt med träning, bla på gymmet.     

     

Haft 12 veckors PT med Linda, sjukt roligt och lärorikt och gav mer resultat än jag räknat med, så nu är det bara att fortsätta.

Känns kanon eftersom träningen blivit en del av vardagen.  

Ett av mina mål med dessa PT veckor var bla att få ordning på min skadade axel, den har inte riktigt velat bygga sig för jag har nog varit lite "rädd om den" omedvetet men nu så är snart vänstern med i gamet igen!  

Detta är dock höger men kul att jämföra vad som hänt på dessa veckor.  

   

Jag har också blivit lydnadsdomare!!!!   

Så jäkla skoj, har redan två domaruppdrag och det ska bli pirrigt, spännande och skitkul!

 

Detta är väl en del av vad som händer i mitt liv.

Ta hand om er därute!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anso - 26 februari 2015 14:32

Våren närmar sig till min stora glädje! Jag har planerat lite och satt årets mål för Catla och mig. Tanken är att starta en appell i år, bara för att det är kul.Tror även att det kan främja Catlas och min tävlingssituation då det på en sån tävling ka...

Av Anso - 30 december 2014 09:38

En sammanfattning av 2014! 2014 kan man nog kalla ett år med stora förändringar i mitt liv. Jag har förlorat min bästa vän, halva mig själv och en av de viktigaste i mitt liv... Även min lilla hustomte, min gråa prins som gjorde min vardag en hel del...

Av Anso - 17 december 2014 11:30


Idag skulle du fyllt 15 år... Grattis min älskade lille pojke, hoppas du har det bra där bortanför regnbågsbron... Du är djupt saknad här hemma ...

Av Anso - 7 november 2014 06:04


Jag saknar dig så min älskade gamle vän...

Av Anso - 24 oktober 2014 05:50

Klockan är 05:50 och jag ser en ände på nattens jobb på csk. Ibland blir det lite dålig planering när man jobbar extra, jag får boknigar, tar dem och när jag lägger in dem i min kalender så ser jag att det kanske blir lite tajt vissa gånger i anslu...

Ovido - Quiz & Flashcards