Direktlänk till inlägg 6 mars 2013

Full fart framåt!

Av Anso - 6 mars 2013 21:10

Ja, det händer saker hela tiden, men BRA saker.. det mesta iaf   

Jag har köpt ett hus, min mamma skulle sälja sitt och jag ville gärna ha det... så den 1 mars blev det mitt och det känns jätte bra!   

Sen har ju allt en benägenhet att komma på en gång så en ny bil skall tittas på nästa torsdag, håller tummarna för att det är en bil för mig!   






Suget har äntligen kommit till träning också, bara våren börjar smyga sig på nu och det börjar bli barmark så kommer det bli träningar som förut, har en tävling inplanerad och det är alltid lättare att träna inför tävling!

Catla känns fin och riktigt taggad när vi kör nu och jag hoppas att trycket hon har nu håller i sig och att hon växlar upp lite till   




Loviz har varit piggare än någonsin denna vinter, svårt att se på henne nu att hon var så sjuk förra och förr, förra året   



Liam trivs bra i huset och Teddie lever ett gott liv med mycket mat och skogsridning!   





Jag har otroligt fina vänner, tyvärr har jag förlorat någon som stod mig väldigt nära... varför spelar ingen roll men jag tänker på det ofta och saknar mycket saker!

En annan vän har dock kommit mig kommit mig mycket mer nära än förut   

Och såklart mina gamla goa vänner som alltid finns där i ur och skur.. är så tacksam över er allihopa och ni är mer än viktiga för mig!   






Jag har fått bort lite fluff från kroppen också, målet jag satte är snart nått, det känns bra!   




Jag skall också gå domareutbildning i Lydnad, det ska bli fantastiskt roligt! Den börjar på tisdag!   






Summa är att livet börjar flyta på, och det känns underbart, visst är det en och annan del som jag saknar men man kan inte få allt på en gång och jag vet att det kommer det med





Nu väntar vi på våren!!! Jag ser fram emot att möta den och se vad den och sommaren har att erbjuda!


 






 
 
Ingen bild

Ida

6 mars 2013 21:47

Du e värd all välmående💜💜💜

 
Ingen bild

Annika

6 mars 2013 23:14

Vad roligt att Du bloggat! :-) och kul att ses på klubben oxå!
Kram 😉

 
Ingen bild

Louise!

6 mars 2013 23:22

Kul Att du tänker så positivt Anso! Du ska se att allt kommer falla på plats!! Så kul å läsa om dina framsteg i träningen, önska att vi var så bra!! All lycka till dej å djuren<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anso - 26 februari 2015 14:32

Våren närmar sig till min stora glädje! Jag har planerat lite och satt årets mål för Catla och mig. Tanken är att starta en appell i år, bara för att det är kul.Tror även att det kan främja Catlas och min tävlingssituation då det på en sån tävling ka...

Av Anso - 30 december 2014 09:38

En sammanfattning av 2014! 2014 kan man nog kalla ett år med stora förändringar i mitt liv. Jag har förlorat min bästa vän, halva mig själv och en av de viktigaste i mitt liv... Även min lilla hustomte, min gråa prins som gjorde min vardag en hel del...

Av Anso - 17 december 2014 11:30


Idag skulle du fyllt 15 år... Grattis min älskade lille pojke, hoppas du har det bra där bortanför regnbågsbron... Du är djupt saknad här hemma ...

Av Anso - 7 november 2014 06:04


Jag saknar dig så min älskade gamle vän...

Av Anso - 24 oktober 2014 05:50

Klockan är 05:50 och jag ser en ände på nattens jobb på csk. Ibland blir det lite dålig planering när man jobbar extra, jag får boknigar, tar dem och när jag lägger in dem i min kalender så ser jag att det kanske blir lite tajt vissa gånger i anslu...

Ovido - Quiz & Flashcards