Direktlänk till inlägg 26 februari 2015

Planer och Bananer! :)

Av Anso - 26 februari 2015 14:32

Våren närmar sig till min stora glädje!

Jag har planerat lite och satt årets mål för Catla och mig.
Tanken är att starta en appell i år, bara för att det är kul.
Tror även att det kan främja Catlas och min tävlingssituation då det på en sån tävling kanske inte blir så allvarligt utan att vi går ut och tävlar utan direkta mål förutom att ha skoj.
Så lite spår får det bli när skogen blir bar.   

Såklart blir det lydnad också!   

Har även bestämt mig för att på allvar ta tag i vallningen.
Ett mål med vallningen är att göra ett VP framöver.
Har pratat med Bitte som ska hjälpa mig och lära mig på riktigt nu.   
Ser hemskt mycket fram emot det och det ska bli jättekul så många timmar skall spenderas i fårhagen men vi startar på tisdag med lite vallning i ridhus.   

Har planer på att skaffa tillökning i familjen nästa år, en till WK såklart!   

Loviz då? Hon ska få leva sitt Goa pensionärsliv hon.
Det gör hon ju iof redan, hör och gör vad hon vill!     

Härliga hundliv, nu vill jag ha vååååååår!!!

 
 
Ingen bild

Sofia

4 augusti 2015 23:22

Dags att uppdatera lite va? Är ett tag sen nu...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anso - 30 december 2014 09:38

En sammanfattning av 2014! 2014 kan man nog kalla ett år med stora förändringar i mitt liv. Jag har förlorat min bästa vän, halva mig själv och en av de viktigaste i mitt liv... Även min lilla hustomte, min gråa prins som gjorde min vardag en hel del...

Av Anso - 17 december 2014 11:30


Idag skulle du fyllt 15 år... Grattis min älskade lille pojke, hoppas du har det bra där bortanför regnbågsbron... Du är djupt saknad här hemma ...

Av Anso - 7 november 2014 06:04


Jag saknar dig så min älskade gamle vän...

Av Anso - 24 oktober 2014 05:50

Klockan är 05:50 och jag ser en ände på nattens jobb på csk. Ibland blir det lite dålig planering när man jobbar extra, jag får boknigar, tar dem och när jag lägger in dem i min kalender så ser jag att det kanske blir lite tajt vissa gånger i anslu...

Av Anso - 13 oktober 2014 13:34

Ja, insikter är något jag fått endel av det sista.   Bla i min lydnadsträning med Catla, insikter av olika slag men framförallt så har jag insett hur mycket saker och ting har påverkat Catla när jag mådde som sämst i en, tyvärr, för lång period ...

Ovido - Quiz & Flashcards