Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Lite om allt möjligt!

Av Anso - 10 augusti 2011 13:23

Igår hade jag en riktigt bra träning med min Drake!

Vittringen som dagen innan inte var så bra funkade fint igår   

Fjärren tar sig och har börjat få en helhet för Catla!

Lite långt fram i FF men lägger inte så stor vikt vid det just nu, det är färdig krånglat med FF   

Det känns bra inför eventuell tävling, får hoppas att löpet håller sig undan! 

  

 


Teddie fick nya fötter igår så idag har vi trotsat vädret och varit ute på en skön tur i skogen!   

  


I övrigt så har saker fallit på plats, hoppet och tron är borta och det jag befarade hela tiden har besannats.

Tänk att en enda person kan förstöra så mycket?!

Nåväl, har väl varit lite förberedd på det.

Ibland behövs ingen förklaring för handling kan säga mer än tusen ord.

Det är tid att gå vidare!

 


Mess från en ny bekantskap gör mig mer glad än jag trodde..   

Har ju haft min tro och mitt hopp på annat ställe men som sagt så har ju både hoppet och tron där gett sig!

Ska jag våga??.. det får tiden utvisa!   

 



Ikväll drar onsdagsgruppen igång igen efter tre vuppehåll!

Ska bli roligt att komma igång med den igen!  

 

 


Trodde aldrig att jag skulle känna detta men jag längtar faktiskt till jobbet!   

 



Ha en fin dag trots ostadigt väder!   

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

Sabine

10 augusti 2011 16:22

Hej Anso. Skoj att hittat till din blogg. Catla går fint, hoppas få se er igen i något vallsammanhang :)

Anso

12 augusti 2011 22:29

Vad kul att du tycker att hon går fint Sabine!
Själv tycker jag det är sååå svårt!
Idag gick hon mindre fint när jag provade lite själv utan Bitte :.. men det är väl bara att träna! :P
Vi kanske ses nästa WK mästerskap ialla fall! :)

 
Ingen bild

Linda

10 augusti 2011 16:41

klart du ska våga Anso !!!
:)
Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anso - 26 februari 2015 14:32

Våren närmar sig till min stora glädje! Jag har planerat lite och satt årets mål för Catla och mig. Tanken är att starta en appell i år, bara för att det är kul.Tror även att det kan främja Catlas och min tävlingssituation då det på en sån tävling ka...

Av Anso - 30 december 2014 09:38

En sammanfattning av 2014! 2014 kan man nog kalla ett år med stora förändringar i mitt liv. Jag har förlorat min bästa vän, halva mig själv och en av de viktigaste i mitt liv... Även min lilla hustomte, min gråa prins som gjorde min vardag en hel del...

Av Anso - 17 december 2014 11:30


Idag skulle du fyllt 15 år... Grattis min älskade lille pojke, hoppas du har det bra där bortanför regnbågsbron... Du är djupt saknad här hemma ...

Av Anso - 7 november 2014 06:04


Jag saknar dig så min älskade gamle vän...

Av Anso - 24 oktober 2014 05:50

Klockan är 05:50 och jag ser en ände på nattens jobb på csk. Ibland blir det lite dålig planering när man jobbar extra, jag får boknigar, tar dem och när jag lägger in dem i min kalender så ser jag att det kanske blir lite tajt vissa gånger i anslu...

Ovido - Quiz & Flashcards