Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Anso - 28 augusti 2011 20:23

Tävlingen i LKL 3 är gjord och vi fick vårt 1:a pris.

 Sammanlagda poängen skrällde dock inte, däremot fick vi fina poäng på det hon gjorde bra!   


 

Catlas attityd var nte den bästa just idag, vad det beror på håller jag på att analysera, Löp på G, jag var annorlunda, Fick ingen belöning mellan gruppmoment o programmet.. jag skulle in direkt.

Med facit i hand så skulle jag gått ut o belönat o sen gått in igen för det får jag ju.  

Hon har ju trots allt bara gjort tre tävlingar och har ingen tävlings rutin, hon var duktig och gjorde momenten och det hon är tränad för, nästa gång skall det vara med en fin attityd som jag är van att hon har  

Tränade henne efter tävlingen på tävlingsplanen och där fick hon tillbaka gamla vanliga kalas attityden.  

Imorgon blir det en tur till Maria Brandel, kan va skönt att gå igenom tävlingen med henne o få lite bra tips framåt!  

 

Här kommer poängen!


Sitt i grupp   10

Platsliggning  9

Fritt följ  7

Sättande  9

Inkall  5 1/2 (Catla STÅR upp när jag vänder mig mot henne????  )

Rutan  9

Hopp-apport  9,5

Metall  9,5

Vittring  9

Fjärr  7  ( bättre än jag trodde jag skulle få)


262,5p

 

Jag är nöjd med min lilla Drake och nu skall vintern ägnas åt att träna elit moment, fila detaljer och köra massor av kedjor och helhet.

Sen till våren.. då ska vi ut och tampas med eliten, nu börjar det på riktigt!!    

 

 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards