Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Anso - 2 augusti 2011 11:36

Idag hade Teddie tappat skon på sin dåliga framhov och hovslagaren kan inte komma vilket betyder att jag måste jaga nån som kan slå på den... om det går.  

Min älskade prins har ont i sin fot utan sko.

Idag såg han trött ut i ögonen och idag insåg jag nog för första gången ordentligt att han faktiskt börjar bli gammal   

Min starka, fina, underbara Goggoman!   

Nu har det varit varmt ute med och det är klart att värmen tar honom också...

Hoppas att han piggar på sig..


Det är svårt när de blir gamla... att verkligen se tecken på när det är dags...

Jag tror iof att jag kommer att se det.

Efter 16 år tillsammans så känner vi varandra väldigt väl så jag borde se... men tänk om jag inte gör det?...

Oron gnager i mig och jag vete tusan vad jag ska göra den dagen inte T finns vid min sida mer?

Men jag hoppas att det dröjer några år till innan det är dags..


Svårt är det och dagen idag har varit väldigt tung, hoppas på en förbättring och hoppas på att få tag i en hovslagare som kan få på skon...


Nu blir det en tur till ut till stallet...

 

   



Ovido - Quiz & Flashcards