Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Anso - 3 augusti 2011 09:38

Igår kväll tränade jag med Hanne, Hannes syster Lene och Lotta.  

 Även Anna kom senare.

En bra träning och Catla gjorde vittring med Hannes pinnar, första skicket var hon osäker men tog rätt.

Andra skicket gjorde hon fint!  

En kedja med hela fria följet, sättande under gång, inkall med ställ och lägg och avslut med belöning på tempo till rutan!

Gick kalas fint förutom att hon på sättande under gång har lärt sig att när TL komenderar så ska hon lägga sig   Tror hon iaf!

Så träning på det så hon lyssnar på mig ist.. signalkontroll träning!   

Det var jätte nyttigt att få komendering av någon ny   



Imorgon åker jag och Linda till Stockholm o ska gå på Pride!    

Ska bli kalas kul och jag ska träffa några vänner som jag inte har träffat på bra länge, ta några öl o bara ha kul!



Linda med Ludde har ordnat så att hennes hovis kommer o sätter på Teddie skon!

Tack Linda!  



   


Ovido - Quiz & Flashcards