Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Anso - 9 augusti 2011 12:03

Ja, då var det sista semesterveckan nu då!

Känner att jag hunnit med en hel del under min semester, har varit jätte skönt att vara ledig!

Vissa saker har dock tyvärr tagit lite väl mycket energi men försöker slå bort det och istället samla energi!

Det är ju ändå ett helt år kvar tills nästa ledighet.


Tränat Catla och trea momenten känns bra.   

Vittringen var dock inte så bra igår men det var också en v sen jag körde den och den behöver köras mer intensivt så det ska göras nu.

Fjärren tar ju som sagt tid men försöker få ihop den såpass så att Catla förstår att det är ett moment nu iaf, sen får den pillas o slipas på under vintern!   

Den är iaf såpass att jag bör kamma in några poäng på den på tävling för nu är hon ju anmäld!   


Teddie har väl tappat ännu en sko... så nu blir det en helskoning på honom lite tidigare än räknat.

Hovis skulle komma idag om han hann, annars fredag eller lördag..

Är så ridsugen och hoppas att han kommer idag!   

Min hovis verkar ha fullt upp så denna gången blir det Lindas hovis som får sko honom!


Nu blir det lydnadsträning!   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards