Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Anso - 30 januari 2012 22:01

Usch och fy vad dåligt med träning det har varit ett tag.  

Nu har jag däremot fått till träning två dagar i rad!

Två riktigt bra träninga rmed en riktigt taggad Catla har det varit.  

Hur kul som helst och jäklar vad jag längtar till barmark och att träna när som helst!

Det märks på Catla att tränings kondisen har sänkts, hon tar slut fortare än hon brukar,  men den är snart tillbaka igen.   

Våran nya FF övning som jag kom på i ridhuset för ett tag sen verkar fungera väldigt bra.

Catla är mycket mera medveten om positionen i Fria Följet nu  äntligen!    Får hoppas att det fortsätter att utvecklas så   

Idag gjorde hon en apportering och hade det bästa tempot in ever!! Det var så jag fick ståpäls där jag stod, hon gjorde även en kalas fin ingång!

Tränat uppsitt i fjärren på olika avstånd, där har vi lite problem med reaktionen vid första kommandot men det tar sig.

träning, träning, träning, träning och åter träning... ger tillslut resultat... får man hoppas  

Inkall från rutan har jag ju också en egen liten övning till, den har vi kört ganska mycket och Catla tycker att den är vansinnigt skojig.

Där har vi haft problem med att hon kommit in i en båge bakifrån och därav ibland till och med hamnat lite före mig innan hon kommer in vid sidan.

Resultat har getts med träningen så nu känns det som att det ser riktigt bra ut!   

Jäklar vad kul det är med Lydnad!!!

 

 

 

Loviz är pigg och leker massa just nu!

Känns så bra efter allt som varit.

 

 

 

Teddie och Leif trivs bra ihop och går där i hagen tillsammans som de två farbröder de är!

 

 

Så har vi Rickard på jobbet som nog tycker att det är lite väl mycket barnfilmer på repeat ca 1000 gånger... så han gjorde denna planch som vår personal presentation   

 

Lite bilder på mina tjejer får det bli också.  

           

 


Ovido - Quiz & Flashcards