Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Elit start planerad!

Av Anso - 18 mars 2012 21:31

Just nu flyter träningarna med catla på underbart bra! 

Känns som att hon har mognat i sig lite och jag har fått bra träningar med bra människor.

Kedjorna känns kalas fina och ska utökas mer och mer nu.

Hon håller fin attityd och helheten känns bra trots att det blir endel detalj tapp när man kedjar.

Det är ju dock så det är.

Sista träningen var en dröm träning och känslan från den kommer jag att försöka ha kvar så länge det bara går!


Catla är nu anmäld till sin första elit tävling!  

Jag kommer säga snart när!

Jag har inte tävlat på länge nu och tävlingarna med Catla är få och det har inte blivit så kontinuerligt som det blev med Loviz så nu är jag faktiskt lite spänd över det redan  

Men vi ska gå ut, ha roligt och jag ska verkligen försöka att inte ta det så allvarligt, jag vet ju att när jag väl startat en gång så vill jag bara ut igen   

Tanken med starten nu är att se om allt som håller på träning kommer att hålla i tävlings situation.

 

Ha det fint!

 

 

 

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anso - 26 februari 2015 14:32

Våren närmar sig till min stora glädje! Jag har planerat lite och satt årets mål för Catla och mig. Tanken är att starta en appell i år, bara för att det är kul.Tror även att det kan främja Catlas och min tävlingssituation då det på en sån tävling ka...

Av Anso - 30 december 2014 09:38

En sammanfattning av 2014! 2014 kan man nog kalla ett år med stora förändringar i mitt liv. Jag har förlorat min bästa vän, halva mig själv och en av de viktigaste i mitt liv... Även min lilla hustomte, min gråa prins som gjorde min vardag en hel del...

Av Anso - 17 december 2014 11:30


Idag skulle du fyllt 15 år... Grattis min älskade lille pojke, hoppas du har det bra där bortanför regnbågsbron... Du är djupt saknad här hemma ...

Av Anso - 7 november 2014 06:04


Jag saknar dig så min älskade gamle vän...

Av Anso - 24 oktober 2014 05:50

Klockan är 05:50 och jag ser en ände på nattens jobb på csk. Ibland blir det lite dålig planering när man jobbar extra, jag får boknigar, tar dem och när jag lägger in dem i min kalender så ser jag att det kanske blir lite tajt vissa gånger i anslu...

Ovido - Quiz & Flashcards