Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

Ett tag sen!

Av Anso - 23 februari 2012 21:33

Nu var det ett tag sen jag skrev här så det är väl dags!


Vad har hänt sen sist då?

Det har varit vårväder!!!! Underbart!  

 

Jag har varit med hundarna och spårat och kört upplet, något jag skulle vilja göra oftare men det blir liksom inte av.. men när det väl blir det så är det ju sååå rolkgt!

Hundarna älskar det och framförallt Loviz älskar upplet!

Hon är jätteduktig på det, fast vi aldrig eg lärt in det.

Vi har gjort det som en kul grej då och då men som sagt, hon älskar det!

Catla skötte sina föremål förvånansvärt bra hon med, hittade alla tre på tre skick.. bra ändå för att inte ha kört det sen träna med lunch på klubben den 17 April i fjol  

Varsitt spår fick de också.. Loviz slarvade som bara den men hade kul och kom till slutet.. så det duger för mig med henne!

Catla hade sug i spåret så jag fick hålla emot till och med, duktiga hund.. Näsan nere i backen hela tiden och markerar grejerna!  



Teddie har varit lite trött i ett par dagar och fick klippa sig på halsen odag för att se om det är den tjocka pälsen och värmen som gör att han blir slö!

Annars mår han bra!



Träning har det blivit sisådär med eftersom det varit satans halkigt men idag fick vi till ett litet pass iaf.


Årsmöte på klubben igår, Catla och jag fick årets Lydnadspris!   Roligt!    

  

Teddie fick klippa sig idag!

 

Favvobilder på Goggoman!

    

Mina  

 

En dag i spårskogen!

           

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anso - 26 februari 2015 14:32

Våren närmar sig till min stora glädje! Jag har planerat lite och satt årets mål för Catla och mig. Tanken är att starta en appell i år, bara för att det är kul.Tror även att det kan främja Catlas och min tävlingssituation då det på en sån tävling ka...

Av Anso - 30 december 2014 09:38

En sammanfattning av 2014! 2014 kan man nog kalla ett år med stora förändringar i mitt liv. Jag har förlorat min bästa vän, halva mig själv och en av de viktigaste i mitt liv... Även min lilla hustomte, min gråa prins som gjorde min vardag en hel del...

Av Anso - 17 december 2014 11:30


Idag skulle du fyllt 15 år... Grattis min älskade lille pojke, hoppas du har det bra där bortanför regnbågsbron... Du är djupt saknad här hemma ...

Av Anso - 7 november 2014 06:04


Jag saknar dig så min älskade gamle vän...

Av Anso - 24 oktober 2014 05:50

Klockan är 05:50 och jag ser en ände på nattens jobb på csk. Ibland blir det lite dålig planering när man jobbar extra, jag får boknigar, tar dem och när jag lägger in dem i min kalender så ser jag att det kanske blir lite tajt vissa gånger i anslu...

Ovido - Quiz & Flashcards