Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Anso - 3 februari 2012 13:26

Kallt, kallt, kallt...   

Vill ha barmark och kunna träna ordentligt!

En rolig grej är att jag blev tillfrågad igår av Maria Brandel om jag ville träna med henne och Lena Björnson i AH-Hallen imorgon!   

Känns som att svaret var ganska enkelt, såklart jag ska med!   

Känns riktigt, riktigt, riktigt roligt och jag ser verkligen fram emot det!   

Dels så kommer jag att få till en ordentlig träning äntligen och att få träna med de bästa Lydnadsfolket i sverige känns inte ett dugg fel!   

Så idag skall det skrivas en träningsplan och göra en noga planering av vad jag och Catla ska träna imorgon!

 

 




Kylans effekt yttrar sig på lite olika vis på mina djur.

Liam är mest inne, uttråkad och håller på att prata öronen av mig!!   

 

 


Teddie, ja.. idag gjorde han något på ridturen som inte hänt på flera år.

HAN SKULLE BOCKA AV MIG!!!   

Kylan gör honom pigg och det var bannemig nära att jag åkte i backen idag!

Nåväl, som sagt kul att han har humöret och busigheterna upp med sin ringa ålder!



Loviz verkar påverkas på samma sätt som T... springer runt och får valpspel och leker som bara den!   

Catla... ja, hon är tokig jämt hon!   

 

Ha en trevlig helg gott folk, är helst säker på att min helg blir det!   

 

       

Ovido - Quiz & Flashcards