Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Anso - 18 oktober 2011 20:12

Här var det dåligt uppdaterat...


Vad har hänt sen sist?


Tränat såklart, min tränings motivation går upp och ner just nu men det är väl högst normalt när man håller på med något väldigt mycket.

Jag ska försöka få till en träning med Maria Brandel snart igen för att få svar på lite frågot och hjälp med lite saker som vi pysslar med.

Annars går det bra med elit momenten, det är skoj tycker både jag och Catla!

 

En clinic med Maria ang tävling och tävlingsträning är bokad iaf den 26 nov, ska bli otroligt intressant och lärorikt!

 

Jag skulle även behöva att valla.. tiden räcker inte till allt men vallen måste jag ta tag i!

 


Ska ta en båt tur i november, ser fram emot det jätte mycket.   

Känner att jag behöver iväg, det kommer att göra gott på många plan!   

 


Teddie är pigg och fin, han hade visst stuckit vid insläppet härom kvällen och röjt järnet på hela gården.

Tur att man har bra hyresvärd i stallet, kännermig helt trygg fast han är på egna äventyr.  

Går inte att bli arg på honom, blir bara glad över att han med sin nätta ålder av 28 år visar att han har lite ruter kvar!  

 


Loviz är mycket bättre igen!

Underbart! Känns som det vore skönt om det var så nu, hon har haft nog med ont!   

 


Vi har varit och tittat på Xara och Mille på travet också, det var jätte längesen och jätte kul!

Förr var vi alltid och tittade så Loviz är mer eller mindre uppvuxen på travbanan.

Hon blev hur glad som helst när vi skulle titta på loppet och följer hästarna noga varv för varv!   

Catla.. ja, hon trodde som vanligt att alla hade samlats där för hennes skull!     


Ska blogga lite mera en annan dag!


Ha det gott!


Loviz kollar travet!

   Min vackra Catla!   

Ovido - Quiz & Flashcards