Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Anso - 21 juli 2011 20:24

Idag har det varit en sån där fulländad dag!  

Bara mått riktigt gott och bara gjort det som fallit mig in!  

 

Har tränat Catla, kedjat med komendering!

Måste fortsättas med för igår så tjuvade hon på ställandet i inkallningen så mer komenderings träning!   

Idag tjuvades det inte efter lite träning på det!  


Har träffat endel vänner idag, känns kalas att ha semester och ha tid att dricka kaffe o träffas lite längre än vad det blir annars!

Fick några ord sagda till mig idag, de kom rätt från hjärtat och de gjorde mig så glad,  tänk att så lite kan göra så mycket!   

En kvällspromenad med Linda och Filip blev det med!  


Nästa vecka kommer jag nog att få träffa Hanna och Catlas bror Casey, ska bli jätteskoj.

Såklart blir det träning med dem med!  

 

 

Teddie har en hov som inte ser bra ut..  

Den är sprucken och hov väggen är trasig och saknas..

Inga hovar... ingen häst..

Han är relativt nyskodd och borde inte se ut såhär nu.. det är bara höger fram som är såhär dålig.. oron gnager lite i mig men pratade med min underbara hovslagare idag och han gav mig lite hopp ändå.. han ska komma ut o titta på den och fästa skon bättre, hoppas det går!

Men Geir brukar ha rätt!  

 



Ärlighet tycker jag är en superbra grej... tänk om alla kunde använda den på det sätt det ska användas på!

Vad mycket lättare det vore att lita på folk då!  

Men... what goes around, comes around... det är jag helt säker på!


Nu, ett glas rött!

 

Casey och Catla!

T`s hov...   

     

Ovido - Quiz & Flashcards