Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Äntligen!

Av Anso - 7 december 2011 14:00

Äntligen har jag fått tillbaka min iphone.. 7 v tog det och efter lite olika resor med tre butiken och ett ex antal trasiga telefoner så fick jag en helt ny 4 s.

Känns bra!

Det bästa med att ha fått den tillbaka är att jag äntligen har kamera igen... är barnsligt förtjust i att ta kort!

Så nu fotas det igen!   



Har bestämt mig för att börja träna.. styrketräning med Linda har det blivit och det var faktiskt riktigt skoj och framförallt väldigt skönt!   

Hoppas på att motivationen till detta håller i sig!

Mer noga med promenader har jag blivit också.



Catla är "avställd" från träning... till hennes stora förtret.

Jag har tänkt att hon ska få vila eftersom hon tränas så mycket som hon gör.. men hon verkar inte tycka att hon behöver det.

Hon är lite uttråkad tror jag... försöker få mig att göra något med henne och är som en uppskruvad duracell kanin!   

En vecka har hon vilat sig från lydnaden nu, naturligtvis gör vi massa annat.   

Vi får väl se hur länge det blir.. det drar i lydnads tarmen på mig också... sådan herre, sådan hund!   



Bjuder på lite bilder från gårdagens promenad!

               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anso - 26 februari 2015 14:32

Våren närmar sig till min stora glädje! Jag har planerat lite och satt årets mål för Catla och mig. Tanken är att starta en appell i år, bara för att det är kul.Tror även att det kan främja Catlas och min tävlingssituation då det på en sån tävling ka...

Av Anso - 30 december 2014 09:38

En sammanfattning av 2014! 2014 kan man nog kalla ett år med stora förändringar i mitt liv. Jag har förlorat min bästa vän, halva mig själv och en av de viktigaste i mitt liv... Även min lilla hustomte, min gråa prins som gjorde min vardag en hel del...

Av Anso - 17 december 2014 11:30


Idag skulle du fyllt 15 år... Grattis min älskade lille pojke, hoppas du har det bra där bortanför regnbågsbron... Du är djupt saknad här hemma ...

Av Anso - 7 november 2014 06:04


Jag saknar dig så min älskade gamle vän...

Av Anso - 24 oktober 2014 05:50

Klockan är 05:50 och jag ser en ände på nattens jobb på csk. Ibland blir det lite dålig planering när man jobbar extra, jag får boknigar, tar dem och när jag lägger in dem i min kalender så ser jag att det kanske blir lite tajt vissa gånger i anslu...

Ovido - Quiz & Flashcards