Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Ännu en träning med Maria Brandel!

Av Anso - 22 juni 2011 09:24

Igår var det äntligen dags igen för att åka till Maria!   

Annica, Anna och jag åkte dit och fylldes med massa matnyttiga tips och råd!

Maria är verkligen guld att träna för, ödmjukare människa får man leta efter.  


Catla och jag tog ju såklart upp vår akilleshäl FF, Annas favorit moment att lyssna på btw när jag analyserar det.   

Det kändes bra, hon kommer fram lite ibland men helheten ser bra ut.

Svängar skall det övas en del på samt halter, för halterna har försvunnit någonstans på vägen   

Jag tror iaf att jag har hittat en nyckel till att min känsla ska bli bättre... för det är nog mest i mitt huvud det sitter!

Fjärren pratade vi om med.. de skiftena som är "klara" är riktigt bra, fick tips om de två svåraste skiftena så nu ska det tränas massor på dem så att Catla blir medveten och skiftar korrekt!  

Sättande under gång ville jag att Maria skulle titta på för Catla har blivit osäker på om det är en halt vi tränar eller vad det nu kan vara... såklart så satte hon sig bra när vi skulle visa   

Lite apporteringar och "runt pinnen" träning blev också genomgått.


En BRA träning som medgav en stoooor portion inspiration för fortsatt träning!  

 

FF träning!

Fjärr prat!

Kryp prat! 

Apporterings träning!

      Muntergökarna väntar på mat! Är man hungrig så är man inte gladast i världen alltid!      

 
 
Ingen bild

Anna

26 juni 2011 23:27

Vadå jag älskar väl frittfölj? :)

Anso

27 juni 2011 21:37

Ja, det verkligen tindrar i ögonen på dig när jag pratar om det ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anso - 26 februari 2015 14:32

Våren närmar sig till min stora glädje! Jag har planerat lite och satt årets mål för Catla och mig. Tanken är att starta en appell i år, bara för att det är kul.Tror även att det kan främja Catlas och min tävlingssituation då det på en sån tävling ka...

Av Anso - 30 december 2014 09:38

En sammanfattning av 2014! 2014 kan man nog kalla ett år med stora förändringar i mitt liv. Jag har förlorat min bästa vän, halva mig själv och en av de viktigaste i mitt liv... Även min lilla hustomte, min gråa prins som gjorde min vardag en hel del...

Av Anso - 17 december 2014 11:30


Idag skulle du fyllt 15 år... Grattis min älskade lille pojke, hoppas du har det bra där bortanför regnbågsbron... Du är djupt saknad här hemma ...

Av Anso - 7 november 2014 06:04


Jag saknar dig så min älskade gamle vän...

Av Anso - 24 oktober 2014 05:50

Klockan är 05:50 och jag ser en ände på nattens jobb på csk. Ibland blir det lite dålig planering när man jobbar extra, jag får boknigar, tar dem och när jag lägger in dem i min kalender så ser jag att det kanske blir lite tajt vissa gånger i anslu...

Ovido - Quiz & Flashcards